seyhan.net - Diyet yapmanın yaşı da olur mu?
Günde sadece 400-800 kalori alabilen kadınların ileriki yaşamlarıda kalp rahatsızlıklarına %27 oranında daha fazla yakalandığı kaydedildi

Araştırma ile ilgili ilk kanıtların olduğu rapor Avrupa Kalp Dergisi'nde yayımlandı
1944-45 yılları arasında yaşanan kıtlık Hollandalı araştırmacılara, çocukluk döneminde kötü beslenmenin ileriki yaşamı nasıl etkilediğini incelyebilme şansı verdi

Milliyet'te de yer alan habere göre, kötü ürünler, soğuk kış ve savaş gibi faktörlerin Hollanda'da binlerce kişinin ölümüne neden olduğu bilinmektedir

10-17 yaş aralığında kadınlar o yıllardan 2007 yılına kadar incelendi

UtrechtTıp Fakültesi ve Amsterdam Üniversitesi'nden uzmanlar araştırmaneticesinde; çocukluk çağlarında kötü beslenmenin ileriki yaşamda kalphastalıkları riskini %27 oranında arttırdığını kaydetti Bu nedenle küçük yaşlarda rejim yapmaya kalkan ve dengesiz beslenen çocukların da bu riski taşıdığı belirtildi

Uzmanlar ergenlik dönemi tamamen atlatılmadan ve 20li yaşlara ulaşılmadan, doktor kontrolü olmadan, dengesiz bir şekilde diyet yapılmaması gerektiğini vurguluyor




Ilgili kelimeler: diyet, diyet listesi, diyet yemekleri, diyetisyen, diyetler, diyet listeleri, diyet yemek tarifleri, diyet programı, diyet programları, diyet yemekler